Mereka Turut Dewasa

Monday, January 31, 2011

Lirik Lagu Aishiteru- Zifhilia

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali
video

Kumar (peLAWAK TERKENAL)

video

LAWAK DOW...

LUCAH LAGI..AHHAHA


World Best Top Hackers


There are numbers of Hackers in the world till date, Few has become famous by their Black hat work and few of them are famous by their Ethical Hacking. Below is separate list of World's All Time Best Hackers and Crackers. Although I represent them by Hackers only because what every they did, was wrong but one thing is sure they were Brilliant. Hacking is not a work of simple mind, only Intelligent Mind can do that.


Gary McKinnon, 40, 

accused of mounting the largest ever hack of United States government computer networks -- including Army, Air Force, Navy and NASA systems The court has recommended that McKinnon be extradited to the United States to face charges of illegally accessing 97 computers, causing US$700,000 (400,000 pounds; euro 588,000) in damage.

cOmrade

The youth, known as "cOmrade" on the Internet, pleaded guilty to intercepting 3,300 email messages at one of the Defense Department's most sensitive operations and stealing data from 13 NASA computers, including some devoted to the new International Space Station. James gained notoriety when he became the first juvenile to be sent to prison for hacking. He was sentenced at 16 years old. He installed a backdoor into a Defense Threat Reduction Agency server. The DTRA is an agency of the Department of Defense charged with reducing the threat to the U.S. and its allies from nuclear, biological, chemical, conventional and special weapons. The backdoor he created enabled him to view sensitive e-mails and capture employee usernames and passwords.James also cracked into NASA computers, stealing software worth approximately $1.7 million. According to the Department of Justice, “The software supported the International Space Station’s physical environment, including control of the temperature and humidity within the living space.” NASA was forced to shut down its computer systems, ultimately racking up a $41,000 cost.



Dubbed the “homeless hacker,” he used Internet connections at Kinko’s, coffee shops and libraries to do his intrusions. In a profile article, “He Hacks by Day, Squats by Night,” Lamo reflects, “I have a laptop in Pittsburgh, a change of clothes in D.C. It kind of redefines the term multi-jurisdictional.”Dubbed the “homeless hacker,” he used Internet connections at Kinko’s, coffee shops and libraries to do his intrusions. For his intrusion at The New York Times, Lamo was ordered to pay approximately $65,000 in restitution. He was also sentenced to six months of home confinement and two years of probation, which expired January 16, 2007. Lamo is currently working as an award-winning journalist and public speaker.


  
Mitnick
The Department of Justice describes him as “the most wanted computer criminal in United States history.” His exploits were detailed in two movies: Freedom Downtime and Takedown. He started out exploiting the Los Angeles bus punch card system to get free rides. Then, like Apple co-founder Steve Wozniak, dabbled in phone phreaking. Although there were numerous offenses, Mitnick was ultimately convicted for breaking into the Digital Equipment Corporation’s computer network and stealing software.Today, Mitnick has been able to move past his role as a black hat hacker and become a productive member of society. He served five years, about 8 months of it in solitary confinement, and is now a computer security consultant, author and speaker.



Poulsen

Also known as Dark Dante, Poulsen gained recognition for his hack of LA radio’s KIIS-FM phone lines, (taing over all of the station’s phone lines) which earned him a brand new Porsche, among other items. Law enforcement dubbed him “the Hannibal Lecter of computer crime.”Authorities began to pursue Poulsen after he hacked into a federal investigation database. During this pursuit, he further drew the ire of the FBI by hacking into federal computers for wiretap information.His hacking specialty, however, revolved around telephones. Poulsen’s most famous hack, In a related feat, Poulsen also “reactivated old Yellow Page escort telephone numbers for an acquaintance who then ran a virtual escort agency.” Later, when his photo came up on the show Unsolved Mysteries, 1-800 phone lines for the program crashed. Ultimately, Poulsen was captured in a supermarket and served a sentence of five years.Since serving time, Poulsen has worked as a journalist. He is now a senior editor for Wired News. His most prominent article details his work on identifying 744 sex offenders with MySpace profiles.



Morris

Morris, son of former National Security Agency scientist Robert Morris, is known as the creator of the Morris Worm, the first computer worm to be unleashed on the Internet. As a result of this crime, he was the first person prosecuted under the 1986 Computer Fraud and Abuse Act.

Morris wrote the code for the worm while he was a student at Cornell. He asserts that he intended to use it to see how large the Internet was. The worm, however, replicated itself excessively, slowing computers down so that they were no longer usable. It is not possible to know exactly how many computers were affected, but experts estimate an impact of 6,000 machines. He was sentenced to three years’ probation, 400 hours of community service and a fined $10,500.Morris is currently working as a tenured professor at the MIT Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory. He principally researches computer network architectures including distributed hash tables such as Chord and wireless mesh networks such as Roofnet.
 

 
Levin

Levin accessed the accounts of several large corporate customers of Citibank via their dial-up wire transfer service (Financial Institutions Citibank Cash Manager) and transferred funds to accounts set up by accomplices in Finland, the United States, the Netherlands, Germany and Israel.In 2005 an alleged member of the former St. Petersburg hacker group, claiming to be one of the original Citibank penetrators, published under the name ArkanoiD a memorandum on popular Provider.net.ru website dedicated to telecom market.According to him, Levin was not actually a scientist (mathematician, biologist or the like) but a kind of ordinary system administrator who managed to get hands on the ready data about how to penetrate in Citibank machines and then exploit them.ArkanoiD emphasized all the communications were carried over X.25 network and the Internet was not involved. ArkanoiD’s group in 1994 found out Citibank systems were unprotected and it spent several weeks examining the structure of the bank’s USA-based networks remotely. Members of the group played around with systems’ tools (e.g. were installing and running games) and were unnoticed by the bank’s staff. Penetrators did not plan to conduct a robbery for their personal safety and stopped their activities at some time. Someone of them later handed over the crucial access data to Levin (reportedly for the stated $100).



David Smith
David Smith, the author of the e-mail virus known as Melissa, which swamped computers around the world, spreading like a malicious chain letter. He was facing nearly 40 years in jail . About 63,000 viruses have rolled through the Internet, causing an estimated $65 billion in damage, but Smith is the only person to go to federal prison in the United States for sending one.


Mark Abene

better known by his pseudonym Phiber Optik, is a computer security hacker from New York City. Phiber Optik was once a member of the Hacker Groups Legion of Doom and Masters of Deception. In 1994, he served a one-year prison sentence for conspiracy and unauthorized access to computer and telephone systems.
Phiber Optik was a high-profile hacker in the early 1990s, appearing in The New York Times, Harper’s, Esquire, in debates and on television. Phiber Optik is an important figure in the 1995 non-fiction book Masters of Deception — The Gang that Ruled Cyberspace


 el A. de Guzman

el A. de Guzman, a Filipino computer student, Greatest Hacker of all time. He was creator of "Love Bug" virus that crippled computer e-mail systems worldwide.


He was the creator of one of the deadly virus of all time "Chernobyl computer virus " which had melted down many computers worldwide.

 

"Mudge" along with fellow hackers told the committee that computer security is so lax, they could disable the entire Internet in a half-hour.



 Shimomura
 
One of the world's top computer security experts. Shimomura helped Federal officials track down and arrest computer hacker Kevin Mitnickin Raleigh Feb. 15, 1995 in connection with a break-in on Shimomura's computer.


Johansen
 
Johansen, who became a hero to computer hackers and was deemed a villain by Hollywood, is on trial for writing and distributing a program called DeCSS, software which makes it possible to copy protected DVD films. Prosecutors have asked to have his computers confiscated and called for him to pay $1,400 in court costs.

 


Sklyarov
Russian computer programmer who was charged with violating copyrights, Sklyarov was jailed after developing software that allows the user to circumvent the copyright protections in Adobe Systems eBook reader program.







Moran

Moran, known on the Web as "Coolio," pleaded guilty to hacking into national computer sites last year belonging to the Army, the Air Force and the anti-drug Dare.com.


He was the founder of GNU Projects. Stallman, who prefers to be called rms, got his start hacking at MIT. He worked as a "staff hacker" on the Emacs project and others. He was a critic of restricted computer access in the lab. When a password system was installed, Stallman broke it down, resetting passwords to null strings, then sent users messages informing them of the removal of the password system.

 


Linus Torvalds

Father of Linux is a good hacker of all time.


Steve Wozniak

"Woz" is famous for being the "other Steve" of Apple. Wozniak, along with current Apple CEO Steve Jobs, co-founded Apple Computer. Woz got his start in hacking making blue boxes, devices that bypass telephone-switching mechanisms to make free long-distance calls. After reading an article about phone phreaking in Esquire, Wozniak called up his buddy Jobs. The pair did research on frequencies, then built and sold blue boxes to their classmates in college. Wozniak even used a blue box to call the Pope while pretending to be Henry Kissinger.

Saturday, January 29, 2011

Original @ Tiruan.

Sambil teman kawan aku beli barang kat Satu pasaraya kat Sri Serdang , Kawan aku dok ketawa pasal Selipar2 yang namanya agak kalakar.. Nak tiru nama famous la kaktakan..haa





 

POMA

alamak jadi poma laplak..hahah



ada lagi..ahahah









CONVESER

wakakakaakka.... lawak dow...

P/S: ADUS.. NAK GELAK TERGULING2 AKU DIBUATNYA


Friday, January 28, 2011

Baby Soup / sup bayi

Ini bukan gambar edit seperti yng Entry aku sebelum ini..

Masyarakat cina disana memang terkenal dengan pelbagai makanan pelik dan eksotik. Menu yang paling seram adalah sup janin bayi. Menurut masyarakat disana, sup janin bayi dapat menguatkan stamina dalam hubungan seks.

Sangat biadab dan gila, kok ya ada manusia yang sanggup berbuat demikian.
Mungkin hanya manusia yang berhati iblis yang sanggup dan mampu lakukan hal ini, saya rasa ini merupakan hal yang sungguh tidak berhati perut dan tidak ada kata-kata yang baik diucapkan kerana lebih dari sekedar kata keji, sadis, kejam, setan dan iblis. Dari sebuah sumber yang diperoleh  menyebutkan di wilayah Guangdong, Cina ada sebuah restoran yang menyediakan menu untuk menambah stamina seksual yaitu manu sup bayi manusia. Benar-benar sangat biadab. Restoran tersebut mendapatkan sumber bahan baku (bayi) dari beberapa daerah miskin di Cina, baik bayi manusia hasil aborsi maupun yang masih hidup. Dipasaran harga yang letak untuk menu tersebut boleh mencapai hingga sekitar ribuan ringgit.

nila cara2 mereka membuat sup tu..



A.  remove 'offal' and other sour organs and then gently flush all orifices clean.


B. Pack with raisins or other seasonal fruit, as well as with dried bamboo slivers if available. Marinate ham hocks in a separate dish.

C. Simmer gently along with chicken skin and lamb liver.


D. Bring to a furious boil for 20 minutes ... poke product frequently to make sure that it stays under the water.
  

E. Allow it to air dry in a cool dry place. Dust lightly with sea salt.


F. Wash with a generous supply of a good quality gin (like Gordon's). 'Enemize' with a hock or a chardonnay.

G. Allow to 'age' under a strong heat lamp to ensure a crispy skin.

H. Serve in rich base made from one 16 ounce can of Hungry Man Hearty Soup and a dozen diced chunks of pure white lard. Add vegetables to taste and for color.


p/s: haish... makin lama, makin kejam manusia2 ni..

Pig & Derivatives

   Let us see what is actually know about a pig.


babi @ lembu pendek.

: Seperti yang diketahui oleh umat Islam, daging babi haram dimakan. Pengharamannya meliputi lemak, kulit, kuku, bulu dan seluruh juzuk badan yang dihubungkan dengan haiwan itu, sama ada yang mentah atau yang sudah dimasak, yang disembelih dengan cara syarii atau yang tidak disembelih, sama ada untuk kegunaan makanan atau peralatan seperti penyapu, kasut, tali pinggang dan lain-lain.



be careful with this

Beberapa ayat dalam al-Quran menyatakan dengan jelas hukum itu. Antaranya firman Allah yang bermaksud: 

Diharam atas kamu bangkai, darah dan daging babi (al-Maidah: 3) dan firman-Nya lagi yang bermaksud: Katakanlah wahai Muhammad: Aku tidak dapati dalam apa yang telah diwahyukan kepada-Ku, sesuatu yang diharamkan bagi orang yang hendak memakannya, melainkan benda itu bangkai, atau darah mengalir atau daging babi, kerana sesungguhnya ia adalah kotor (al-Anam: 145).

Ayat-ayat ini juga menyatakan babi sebagai najis yang bererti najis atau kotor. Justeru itu ulama dalam mazhab Syafie sepakat berpendapat haram diguna pakai semua barangan yang diperbuat daripada babi, sama ada bulunya, kulitnya atau juzuk-juzuknya, sama ada dalam bentuk barangan, peralatan atau lain-lain termasuklah membuat ubat bagi segala macam penyakit, kerana menurut mereka tiada ubat pada benda-benda najis. Pendapat ini menjadi pegangan kebanyakan umat Islam di Malaysia yang bermazhab Syafie.
Babi diharamkan Allah sejak lama dahulu, namun baru sahaja ilmu manusia mengetahui bahawa di dalam daging babi, darahnya dan usus-ususnya terdapat sejenis cacing yang sangat bahaya, iaitu cacing pita dan telur-telurnya yang keras.
Kini ada segolongan manusia yang berkata bahawa alat-alat pemasak moden telah melangkah maju dan membuat cacing-cacing itu tidak lagi menjadi sumber bahaya, kerana ia dapat dibasmikan dengan haba yang tinggi yang dapat disediakan oleh alat-alat pemasak yang moden itu, tetapi orang-orang ini lupa bahawa ilmu pengetahuan mereka kadang-kadang memerlukan beberapa abad lamanya untuk mengesahkan sesuatu penyakit.
Biarpun ulama fiqh sepakat tentang pengharaman makan daging babi, tetapi masih tidak sependapat dalam kegunaan-kegunaan lain. Memang dalam fikah Islam sukar didapati masalah yang disepakati serba-serbi, hingga pada semua cabang dan juzuk-juzuk kecilnya, kecuali ada sahaja perbezaan yang membabitkan hukum haram, halal dan sebagainya.
Persoalan babi antara yang hangat pernah dibincangkan ulama dalam mazhab-mazhab Islam sekitar penggunaan barangan yang diperbuat daripada babi.
Pertama: Imam Malik berpendapat daging babi haram dimakan tetapi badannya suci ketika hidupnya. Kedudukan hukumnya samalah dengan beberapa jenis haiwan yang haram dimakan dagingnya seperti harimau, gajah dan sebagainya.
Menurut beliau lagi, ayat-ayat al-Quran hanya menjelaskan babi haram dimakan dagingnya, tetapi tidak pula menyatakan najis. Imam Nawawi daripada mazhab Syafie juga mengakui, tidak ada dalil jelas menunjukkan babi itu najis.
Perkataan najis (kotor/najis/jijik) dalam surah al-Anam: ayat 145 yang merujuk kepada daging babi, tidak menunjukkan dengan jelas najis itu bersifat `aini atau najis yang tidak boleh disucikan lagi, kerana najis boleh dikatakan juga sebagai najis hukmi sahaja, seperti najis kafir musyrik yang disebut dalam firman-Nya yang bermaksud: Sesungguhnya orang kafir musyrikin itu najis (al-Taubah: ayat 28).
Tiada sesiapa pun kalangan ulama berpendapat kafir musyrik itu sebagai najis `aini, sebaliknya berpendapat hanya najis hukmi atau najis i'tiqad (kepercayaan) sahaja. Mengapa najis babi tidak boleh dianggap sebagai hukmi, dengan alasan dagingnya haram dimakan.
Ekoran mazhab Malik yang berpendapat babi itu suci, tidak timbul lagi hukum wajib membasuhnya tujuh kali seperti najis anjing, malah jarak antara dua mazhab Malik dan Syafie agak begitu jauh.
Dalam beberapa hal pula, saya berpendapat mazhab Malik ini memberi nafas lega kepada sesetengah orang yang tabiat pekerjaannya terpaksa bergelumang dengan babi pagi dan petang seperti doktor haiwan dan pelajar-pelajar yang mengikuti kursus doktor haiwan.
Kedua: Ulama memutuskan, apa jua haiwan yang mati tanpa sembelih, hukumnya najis kerana ia bangkai, tetapi semua bangkai kulitnya boleh disucikan melalui samak, kecuali kulit anjing dan babi menurut kebanyakan ulama termasuk Syafie.
Bagaimanapun Imam Abu Yusuf dan al-Zahiri berpendapat, kulit-kulit anjing dan babi juga boleh disucikan dengan samak, kerana hadis riwayat Muslim menyatakan: Apa jua kulit haiwan, suci apabila disamak (Muslim, bilangan 366).
Hadis ini menurutnya umum kepada semua kulit termasuk anjing dan babi. Merujuk kepada pendapat dua imam di atas, nyata segala barangan yang diperbuat daripada kulit anjing dan babi yang disamak boleh dipakai.
Ulama menyatakan lagi, bulu dan kuku yang dicabut atau dipotong daripada bangkai adalah bangkai, hukumnya turut najis seperti bangkai juga. Bagaimana pula jika bulu dipotong daripada haiwan yang masih hidup?
Jawabnya, suci jika haiwan itu suci dan najis jika haiwan itu najis. Ini bermakna, bulu babi yang dipotong daripada babi yang masih hidup adalah suci di sisi Imam Malik.
Ini bermakna, penyapu yang diperbuat daripada bulu babi yang dipotong ketika hidupnya adalah suci dan harus diguna pakai. Sesetengah ulama pula berpendapat, bulu yang dipotong daripada haiwan yang masih hidup juga najis kerana dikira bangkai juga. Sehubungan ini sebuah hadis riwayat al-Hakim yang bermaksud: Juzuk yang dipotong daripada haiwan yang hidup dianggap bangkai (Tirmiz, bilangan 1480).
Ketiga: Merujuk kepada hukum babi yang diambil sebagai ubat-ubatan. Ulama sepakat memutuskan bangkai semua haiwan adalah najis kalaupun menurut Imam Abu Yusuf dan al-Zahiri kulit bangkai termasuk bangkai babi boleh disucikan dengan samak, tetapi juzuk-juzuk babi yang bukan kulitnya tidak boleh disucikan dengan samak.
Atas dasar ini ulama lebih cenderung kepada pendapat mengharamkan ubat-ubatan yang dimasukkan bahan babi padanya, kerana benda-benda najis tidak boleh dijadikan ubat, kecuali dalam keadaan darurat yang memaksakan.
Syed Atiyyah Saqr pula lebih cenderung kepada pendapat mengharuskan kegunaan ubat-ubatan itu, jika ia merupakan suntikan dalam badan dan ternyata keberkesanannya kepada pesakit. Kita ikuti pendapat beliau, katanya: Jika ubat-ubatan itu berupa suntikan dalam badan, maka diharuskan, kerana dalam badan memang berkumpul najis-najis kencing dan tahi, ini tidak pernah ditimbulkan bagi maksud kesahihan solat dan ibadat. Lain halnya jika diguna pada bahagian luaran, tentunya najis itu menghalang kesahihan solat.
Saya lebih cenderung kepada pendapat ini kerana sejauh pengharaman babi dalam beberapa ayat al-Quran hanya untuk dimakan. Suntikan ubat ke dalam badan tidak dikatakan makan, lagipun penggunaan barangan yang diperbuat daripada kulit babi, tidak disepakati ulama pada pengharamannya.
Mungkin ada pendapat menyatakan najis babi tidak boleh dimasukkan dalam badan manusia Muslim yang selalu mengerjakan ibadat solat dan sebagainya.
Najis ini jika dibiar berkekalan dalam badan menjadikan seseorang itu terhalang daripada solat selama-lamanya.
Alasan ini telah dijawab oleh Syeikh Atiyyah Saqr seperti yang disebut sebelum ini, iaitu najis yang menghalang solat hanya najis di luar badan.
Adapun najis dalam badan tidak menghalang seseorang daripada solat dan ibadat, ini kerana dalam perut manusia dipenuhi najis darah, tahi dan kencing, sedang dia pada ketika itu bersolat, bertawaf dan beribadat. Tiada siapa pun mempertikaikan kesahihan ibadatnya.
Keempat: Ulama memutuskan, makanan yang dimasuki bahan-bahan najis haram dimakan. Gelatin atau jeli yang biasanya diproses di negara-negara bukan Islam, jika asalnya diperbuat daripada haiwan yang tidak disembelih atau babi, maka hukumnya najis dan tidak halal dimakan. Namun difahamkan bukan semua gelatin itu najis dan diperbuat daripada babi.
Kalau begitu halnya, perlulah dipastikan terlebih dahulu, sama ada ia benar diperbuat daripada babi atau haiwan yang disembelih dan haiwan yang harus dimakan.
Satu kaedah dalam menentukan halal haram makanan ialah dilihat pada pertukaran rupa dan benda, seperti arak yang kemudiannya bertukar rupanya menjadi cuka.
Menurut mazhab Syafie pertukaran rupa tidak mengubahkan hukum najis sesuatu benda, kecuali arak yang berubah menjadi cuka. Cuka ini bersih, sekalipun asalnya arak yang najis.
Imam Malik berpendapat, benda-benda najis yang bertukar kepada suatu rupa yang lain adalah suci, seperti najis babi yang dibakar kemudian bertukar menjadi debu hukumnya suci, sekalipun pertukaran itu dengan sendiri atau setelah diusahakan. Atas dasar ini, ramai berpendapat, gelatin itu suci dan boleh digunakan, sekalipun ditakdirkan asalnya babi atau bangkai yang tidak disembelih, kerana najis itu telah bertukar rupanya kepada rupa yang lain. Kedudukannya samalah dengan tulang bangkai yang dibakar menjadi debu. Tulang bangkai adalah bangkai, tetapi debu tulang setelah dibakar tidak lagi membawa hukum asalnya.
Saya lebih cenderung kepada pendapat ini, kerana hukum halal haram ditentukan mengikut namanya. Apabila tiada nama, maka tiada lagi hukum asalnya, tahi adalah tahi dan hukumnya adalah najis, tetapi apabila tahi menjadi tanah, maka hukumnya adalah tanah.
Dalam apa hal sekalipun, setiap makanan yang sampai kepada kita perlu diselidik halal haramnya terlebih dahulu, jika diragui kebersihannya, maka wajib ditinggalkan sahaja. Itulah pilihan yang terbaik.
Baginda bersabda: Sesiapa memelihara dirinya daripada perkara yang meragukan, maka sebenarnya ia menjaga kebersihan agama dan kehormatan dirinya. - (Muslim, bilangan 1599) Wabillah al-Hidayah Wa al-Tawfiq.


Sumber  Google

Monday, January 24, 2011

KARIKATUR


Karikatur menurut saya adlh sbuah seni lukis ekspresi jiwa hati yang sedang dirasakan, lalu dikemukakan dengan media gambar yang menganggap itu adalah diri kita. 
karikatur mencakup beberapa ekspresi yang sering di luapkan yaitu: rasa senang,sedih,khawatir, takut, marah, kecewa, dsb. 
Karikatur biasa digambarkan : 
1. Binatang
2. Seperti manusia
3. Fasiliti hidupnya; EX: rumah,dsb. 
4. Pemandangan sekitar hidup/ keberadaannya.

Pokoknya berupa coretan ekspresi diri. Supaya karikatur tidak membosankan, maka diberilah warna pada gambar yang sudah jadi. Jika ada tambahan untuk mengemukakannya maka setiap gambar di beri kata dengan bahasa tertentu untuk mencerminkan dirinya.

Jom kita lihat hasil karya hebat karikatur artis terkenal dunia.

MR BEAN





MICHLE JACKSON











hebatkan.. heheh

fb

visitor

free counters