Mereka Turut Dewasa

Saturday, January 29, 2011

Original @ Tiruan.

Sambil teman kawan aku beli barang kat Satu pasaraya kat Sri Serdang , Kawan aku dok ketawa pasal Selipar2 yang namanya agak kalakar.. Nak tiru nama famous la kaktakan..haa





 

POMA

alamak jadi poma laplak..hahah



ada lagi..ahahah









CONVESER

wakakakaakka.... lawak dow...

P/S: ADUS.. NAK GELAK TERGULING2 AKU DIBUATNYA


9 comments:

Lynn Rahman said...

haha, ada jugak adidas dah jadi adibas ;D

Warna said...

hahah.. btol ker... memang dasyat.. kah2..

Cikgu Fikri said...

hahahahahah....
tau xpew..
SONY jd SQMY...

CM2 org zaman skrg ni...
uhuhhhu :)

Cikgu Fikri said...

eh, lupa plak nk cter..
ader sorg kwn fiq ni..
dia cter ngan fiq yg
dia beli hp sony ericson lebih kurang rm600 lebih..
mmg nmpak canteq..
tp, bler dh lamer pki tu, bru dia perasan yg dia dh kena tipu..
kat atas hp tu, tulisannya lebih kurang cmni..
SONY ERICSION

patutnyer

SONY ERICSON

HUHUHHUH...


EH, PNjg plak fiq komen..dh cm krgn UPSR lah plak..huhuhhu :)

Warna said...

hahahah.. cerita best.. biar betol... ahhaha lain kali kan hati2 tgok ejaan brand tu..huhuu

Along Usop said...

banyak je klon product ni..
mcam2 idea dorg nak tipu pengguna..

tp.. ade je yg saje beli..
ejas siket dah nampak mcm ori=P

Warna said...

hhahahh... tu ah... kbanyakan pengguna plak tertipu kerana x tengok ejaan btol2

Mabuk! said...

Mane jumpe nie?
Kalau takcheck betul2x, naya je beli.
Huhu.

Warna said...

kat supermarket..hahah... memang naya...

Post a Comment

fb

visitor

free counters