Mereka Turut Dewasa

Friday, June 11, 2010

Port Dicson

Lawatan ini adalah bersama Encik Daud iaitu pensyarah Management. Kami datang kesini bukan sekadar untuk release tension ,tp kami juga telah mendapat tugasan untuk di nilai kat sini. Segala pengurusan untuk kesini adalah sepenuhnya diuruskan oleh kami sendiri. Lawatan ini juga bukan sahaja dari course kami sahaj tetapi ada beberapa orang dari kauseling. Lawatan yang begitu menyeronokkan dan memuaskan . Walaupun kami perlu bayar RM100 hanya untuk 2 hari tetapi ia sangat berbaloi. Lain kali rasa macam nk datang lagi je kt PERMAISURI RESORT N ni.

geng bas sekolah.. huhu.. walaupun naik bas sekolah je tp diorang tetap fun.( nk sewa bas UPM mahal sangat. kami x mampu)

Have fun guys

uik kenapa dengan si Fatin tue. agagag


waktu ni adalah task yang dipimpin oleh aku sebagai ketua yang menggunakan konsep autokrat.
alangkah kecewanya kami tidak berjaya sehingga gabungan kumpulan dilakukan. tetapi itupun ada pertolongan dari En. Daud sendiri.

lepas task... Apa lagi jom mandi hahhah..

weh tunggu aku. aku pon nk naik juga.( first time naik BANANA boat)

saat-saat kami di terbalikkan...arrrrrrrggggggghh tidak

time to mandi kolam.. ahhah. tp pandai berenang ke.

memang meriah.. hooho.


 check out.................................................http://www.smileycodes.info

p/s : jom pegi lagi

2 comments:

amira meuh said...

haha.. mmg best.. tp gmbo aku xde.. xpe lah..haha

Warna said...

weh sory.... nti aku upload ag

Post a Comment

fb

visitor

free counters